PINK GASZTROKAMPÁNY ÉS SÉTA ÚJRA!
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

RoyalMagazin.hu

2020. október 21. szerda

Orsolya ünnepli névnapját.
Holnap Előd napja lesz.
Főoldal Programajánló PINK GASZTROKAMPÁNY ÉS SÉTA ÚJRA!
PINK GASZTROKAMPÁNY ÉS SÉTA ÚJRA! PDF Nyomtat Email
2020 szeptember 24., csütörtök 08:38

Rózsaszín ételekkel a mellrák ellen

Indul a Mellrákinfó Egyesület borsodi csoportja figyelemfelkeltő kampánya! Az idén már országos program a Pink Gasztrokampány, amihez eddig mintegy harminc étterem csatlakozik októberben, a mellrák elleni küzdelem havában. A kezdeményezés Miskolcról indult és a borsodi megyeszékhely mellett Budapesten, Debrecenben, Gyulán és számos más városban is bekapcsolódnak a gyűjtésbe október 1-31. között. A program hivatalosan szeptember 24-én 16 órától a Race for the Cure szimpátiasétával veszi kezdetét!

Két éve több neves miskolci étterem vállalta, hogy egy hónapon át kiemelten kínál pink ételeket és a bevételből származó összeg egy részét a Mellrákinfó Egyesületnek ajánlja. Nemcsak a gyűjtés volt persze a cél, sokkal inkább a figyelemfelhívó kezdeményezés aratott sikert, hiszen így sokan értesülhettek és bekapcsolódhattak a programba, melynek célja ráirányítani a figyelmet a szűrések fontosságára. Az idén folytatódnak a finom pink ételek kóstolói Miskolcon.  A vendéglátóhelyek már a bejáratnál is jelzik, hogy csatlakoztak a programhoz és valamennyi étteremben viselik a rózsaszín szalagot, a kampány szimpátiajelét.

A  már népszerű nemzetközi kezdeményezéshez csatlakozva a Mellrákinfó Egyesület borsodi  csoportja sétával nyitja az idei kampányt. Szeptember 24-én csütörtökön 16:00 órától a Race for the Cure veszi kezdetét a Szinva terasz érintésével a Városház térre. Valamennyi helyszínen a szűrések fontosságát hangsúlyozó, rövid motiváló beszédek hangzanak el, hogy a szakemberek, érintettek a korai felismerés jelentőségét kiemelhessék. A sétához a Mellrákinfó-Borsod tagjai mellett többek között csatlakozik a Női Erőforrás, Család és KarrierPONT csapata is.

A kampány célja tehát, hogy szelíd eszközökkel oldja a betegségtől való félelmet és felhívja a figyelmet arra, milyen fontos az önvizsgálat és hogy a részvétel a rendszeres mammográfiai szűréseken életet menthet. Az időben felfedezett daganat 95% eséllyel túlélhető!

blog comments powered by Disqus
 

Kapcsolódó cikkek:

Startlap

Add a Startlaphoz

Hiteles cégkivonat

cegkiv

Programkereső

Jogsebész

observer

OBSERVER - A médiafigyelő

Facebook


imedia.logo


Települések

Borsod-Abaúj-Zemplén megye települései

Vendégvárás

Vendégvárás

Utazás

Utazás

Szolgáltatások

Szolgáltatások