A közpénzen finanszírozott elhallgatás Nyomtat
2011 július 27., szerda 22:21

Ismét tanúi lehetünk, miként hallgatja el a Jobbikot a közpénzből finanszírozott, közszolgálati média. Az MR1 – Kossuth Rádió szerda reggeli, 180 perc című adásában az új Munka Törvénykönyv tervezetéről tartottak vitaműsort, melyben mind a Fidesz, mind az LMP, mind az MSZP képviselője hosszan kifejthette véleményét. A Jobbikot „elfelejtették” meghívni erre a közvéleményt joggal érdeklő témáról rendezett vitára. A műsor végén pedig a műsorvezető – nyilvánvalóan félrevezető módon – közölte, hogy immár mindenki megismerhette az ellenzék véleményét.

A Jobbik természetesen panaszt tett a Médiahatóságnál, melynek nyomán a közszolgálati rádió kénytelen orvosolni a durva diszkriminációt és a Jobbik képviselőjeként magam is kifejthetem álláspontunkat a témában. Ez azonban nem menti fel a rádió szerkesztőségét azon bűn alól, hogy az adófizetők pénzéből működve, a kormány elvárásai szerint manipulálja a közvéleményt, alul- vagy félretájékoztatva az ország lakosságát.

Utólagos médiamegjelenésünk azon a tényen sem változtat, hogy a szerkesztőség hivatalos panasztétel nélkül teljes nyugalommal hallgatta volna el az egyik legaktívabb parlamenti erő álláspontját az országot leginkább foglalkoztató témában.

Bertha Szilvia, a Jobbik országgyűlési képviselője, az Országgyűlés Foglalkoztatási és munkaügyi bizottságának tagja

blog comments powered by Disqus